لحظات زیبا
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

سلام، سلام به همه دوستای خوب و مهربونم ، خوشحالم که یه سری به من زدین امیدوارم بهتون خوش بگذره .
موضاعات
ناگفته ها پروفسور جمشید درخشانی تعریف هوش مصنوعی عوامل هوشمند سند تاریخی لطیفه ترکی عاشقانه پیام عاشقانه جوک اس ام اس روز مادر داستانک نگذار زنجیر عشق به تو ختم شود بانوی حصازی بیریاترین بیان عشق به همسر در مقابل ببر وحشی روز کنکور دانلود پروژه پروژهRUP دانلود کتابها کتاب نظریه زبانها و ماشین آموزش برنامه نویسی C++ کدهای سی پلاس کد ضرب الحاق و meet کد برنامه فلوید سخن بزرگان سخن 1 بدون شرح ... کویر (دکتر شریعتی) کویر آکورد گیتار آکورد عکس های تاریخی هنری تغذیه بد نیست بدانید! طنز(شعر،عکس،داستان) گیله مرد فناوری اطلاعات فانتزیای بروبچز 4جوکی
پیوند وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
کشکول شیخ بهایی
چیزنویس
خدای من
صدای پای یار
کلبه ی عشق
سیگار کشیدن برای من عشقبازی است با-مرگ
کامپیوتر آرینا
یکبار برای همیشه
MOD
حس زندگی...
جوکهای خنده دار
دور باش اما نزدیک...
شاه بیت
خوش گلدینگز عزیز دوغانلرم
دانستنیها
پشه
تیام
دبيرستان دانشگاه زاهدان
کلبه ی عاشقان
قوی تنها
اجتماعی
همه چی ...
وبلاگ اختصاصی احسان
در حسرت اما ...!!
ذهنیات من ...
ادم زمینی
پی سی نایت
...و سکوت
خودمو خودت
ساز سنتور
صرفا جهت ابتکار خطرناک سیاسی علمی و ...
Antiboy girls
سایت تفریحی و سرگرمی
سوژه خنده
نیمروز ازشبکه 3
♠از گل وا شده در دور ترین بوته خاک به تو ای دوست سلام ...♠
بیا تو حالشو ببر
سرگرمي + جووور وا جووور
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
به سايت رايموند باغوميان خوش امديد
پرنیاوحوریا
Farhang
وبلاگ نرم افزارهای مذهبی
برکه شادکامی
داستانهای جذاب و خواندنی
داستان کوتاه و آموزنده و اس ام اس باحال
دختر بهار
واللا ...به خدا
زیبا ترینهایم با تو
دوست داشتن
سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبگرد و آدرس webgardy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
آذر 1392
مهر 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار سایت




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 628
بازدید کل : 52989
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


 



عکسهای مبتکرانه از سیگار

 


کاریکاتور فقر شناختی دختر و پسر


داستانک

 

پسرک گفت : " گاهی اوقات قاشق از دستم می افتد . "

 

پیرمرد گفت : " من هم همینطور . "

 

پسرک آرام نجوا  کرد : " من شلوارم را خیس می کنم . "

 

پیرمرد خندید و گفت : " من هم همینطور "

 

پسرک گفت : " من خیلی گریه می کنم ."

 

پیرمرد سری تکان داد و گفت : " من هم همینطور . "

 

اما بدتر از همه این است که...  پسرک ادامه داد:آدم بزرگ ها به من توجه نمی کنند .

 

بعد پسرک گرمای دست چروکیده ای را حس کرد .

 

" می فهمم چه حسی داری  . . . می فهمم . "

 

( داستانکی از شل سیلور استاین )


هفت راه ساده و عملی برای اینکه در زندگی شانس بیاورید


همگی ما افرادی را دیده‌ایم که همیشه خوش‌شانس هستند. این افراد کسانی هستند که همواره موانع را ‌از پیش‌پا برداشته و بسیار کمتر از دیگران ناامید می‌شوند و به نظر می‌رسد که موفقیت، راحت‌تر به سمت ‌آنها می‌آید. گویی موقعیت‌های خوب مرتبا به آنها روی می‌آورد البته آنها سخت کار می‌کنند، اما این توضیح ‌کاملی در مقابل رفتار روزگار با آنها نیست، چراکه خیلی از مواقع به نظر می‌رسد که لیاقت و شایستگی یک ‌سری افراد دیگر از آنها بیشتر است.

 

شاید برخی تصور کنند که این افراد از بدو تولد به اصطلاح “پیشانی‌نوشتشان” خوب بوده، اما ‌خوشحال باشید چراکه چنین چیزی صحت ندارد و سرنوشت کسی از بدو تولد رقم نمی‌خورد بلکه ‌افراد خوش‌اقبال تنها ۷ راز ساده دارند که شما هم می‌توانید آنها را در زندگی خود به کار ببندید و شانس و ‌اقبال را در زندگی تجربه کنید.

راز اول: افراد خوش‌اقبال به شانس اعتقادی ندارند! اخیرا محققی با ۱۰ تاجر موفق به منظور تالیف ‌کتابی درخصوص “نقش شانس در موفقیت” مصاحبه کرد. تقریبا هیچ یک از آنها به شانس اعتقادی ‌نداشتند، بلکه تنها راجع به جریانی از اتفاقات غیرمنتظره صحبت می‌کردند که به صورت روزمره در زندگی آنها ‌رخ می‌دهد. به نظر می‌رسید که آنها دوست نداشتند از کلمه “شانس” استفاده کنند چراکه در این صورت ‌راهی برای کنترل آن وجود ندارد، اما آنها یاد گرفته‌اند که کنترل این جریان غیرمنتظره ممکن است. مهم ‌نیست که این جریان را چه می‌نامید بلکه مهم این است که این جریان برای شما هم رخ دهد.

‌ ‌ راز دوم: اتفاقات بد برای آنها هم رخ می‌دهد. چند راه برای خوش‌شانس بودن وجود دارد. مفیدترین و ‌معمول‌ترین راه، یافتن فرصت در درون مشکلات است. همیشه در دل مشکلات، معجزه‌ای وجود ‌دارد. همه شانس‌های ‌بزرگ در حل مشکلات بزرگ نهفته هستند. به نظر می‌رسد که تشخیص مشکلات و نیازهای اساسی و ‌تبدیل آنها به یک فرصت بهترین تعریف برای شانس باشد.

راز سوم: بیشتر افراد به خاطر ترس از شکست، کار را رها می‌کنند. اگر ندانید که درصد موفق ‌شدنتان چقدر است تا چه حد حاضر به شروع یک کار و ادامه آن هستید؟ خیلی از مواقع رخ می‌دهد که ‌برخی چیزهایی که ما از آنها به عنوان شکست یاد می‌کنیم در واقع زود رها کردن آن کار بوده است. قبل از ‌اینکه واقعا شکست بخوریم در اکثر مواقع ما به قدر کافی تلاش نمی‌کنیم و هرگز در کل زندگی‌مان ‌شکست واقعی را متحمل نمی‌شویم، فقط کار را زود رها می‌کنیم و به تلاش خود ادامه نمی‌دهیم.آیا با ادامه تلاش و نترسیدن از شکست احتمالی، ‌امکان موفقیت بیشتر نمی‌شد؟ مطمئن باشید که با این طرز تفکر، زندگی‌تان شروع به تغییر می‌کند و درصد ‌موفقیت‌تان بالا می‌رود و بالطبع شانس‌تان بیشتر می‌شود.‌

راز چهارم : شرط‌بندی روی بازنده‌ها، شما را بازنده می‌کند.افراد خوش‌شانس دوردست‌ها را دیده و ‌شرط‌بندی می‌کنند؛ اما یک شرط‌بندی حساب شده! این افراد، محکم و سرسخت هستند اما می‌دانند که ‌چگونه باید موقعیت‌ها را تشخیص داده و طبقه‌بندی کنند.چه چیزی یک موقعیت خوب را می‌سازد؟ اول باید ببینید که کارتان باعث یک مشکل شایع و گسترده می‌شود؟ ‌دوم اینکه آیا افرادی که آن مشکل را دارند حاضرند پول کافی برای حل مشکل‌ خود‌ بپردازند؟ ‌سوم اینکه آیا ارتباط با افرادی که آن مشکل خاص را دارند راحت است؟ ‌چهارم اینکه آیا راه‌حل مورد نظر واقعا مفید است؟اگر نتوانستید به تمامی این سوال‌ها پاسخ دهید باید ‌بدانید که خواهید باخت و شانس به شما روی نخواهد آورد‌.

راز پنجم: بهترین موقعیت‌ها و شانس‌ها از طریق دیگران به شخص روی می‌آورند. شانس خوب ‌تقریبا هرگز در تنهایی به سراغ ما نمی‌آید. مطمئنا تعداد زیادی از مردم مقدار قابل‌توجهی پول را در خیابان یا ‌در باغچه حیاط‌شان پیدا نمی‌کنند یا در قرعه‌کشی‌ها برنده نمی‌شوند. در عوض، شانس اغلب در قالب ‌فرصت به افراد روی می‌آورد. اغلب یک ایده مناسب که منجر به یک شانس خوب می‌شود، به خاطر ناراضی ‌بودن دیگران از شرایط، در ذهن شما شکل می‌گیرد.‌

راز ششم: شانس خوب به سراغ کسانی می‌رود که آمادگی لازم را دارند. فرض کنید که شما به ‌عنوان یک بازیگر آماتور در یک تئاتر محلی مشغول به نقش آفرینی هستید. یک تولید‌کننده بزرگ سینما بر ‌حسب یک اتفاق تصمیم می‌گیرد که به دیدن نمایش شما بیاید و بعد چیز خاصی را در بازی شما کشف ‌می‌کند که منجر به قرار ملاقات با شما و سپس پیشنهاد یک تست سینمایی می‌شود. آیا شما برای یک ‌چنین موقعیتی آماده شده، تحصیل‌کرده یا مهارت خاصی را آموخته بودید؟ نه؛ شما تنها مسیری را آغاز کرده ‌بودید. اگر شما کاری را آغاز کنید احتمال اینکه آن را خوب انجام دهید وجود دارد. در واقع شما یک گام به ‌سمت رویاهایتان برداشته‌اید. اما اگر این کار را آغاز نمی‌کردید، خوب موقعیت‌های بعدی هم مسلما برایتان ‌رخ نمی‌داد.‌

راز هفتم: شما هم می‌‌توانید چیزهای خوب را جذب کنید.تمام حرف سر این مطلب است که سعی ‌کنید در درون حوادث بد، فرصت‌ها را بیابید و مهارت‌هایتان را بهبود دهید. همه افراد موفق، همواره روی آنچه ‌می‌خواهند تمرکز می‌کنند و با تلاش زیاد به آنچه می‌خواهند می‌رسند، بنابراین موفقیت و شانس‌شان ‌تصادفی نیست. اکثر افراد موفق، صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوند چند دقیقه را صرف فکر کردن به اهداف ‌و ارزش‌هایشان می‌کنند. سعی کنید مسئولیت موارد بد و نامطلوب در زندگی خود را بر عهده بگیرید. اگر ‌اکنون درموقعیت ناراحت‌کننده‌ای به سر می‌برید هرگز توان تغییر آن را نخواهید داشت مگر اینکه واقعیت‌ را ‌بپذیرید که اتفاقات بد ایجاد شده را، شما خلق کرد‌ه‌اید. به خود بقبولانید که شما هم مشکلاتی را ایجاد ‌می‌کنید، در این هنگام است که شما می‌توانید آن شرایط را تغییر دهید.

 

برگرفته از سایت: /www.roozeshadi.com


بدون شرح...

سری جدید سریال 24 با بازی باباشاه بعنوان نقش اول

اوه،اوه... چه جلب!!!

 


خبرهای بیات شده

خبر اول:

چند روز پیش یکی از سردارهای نیروی انتظامی اعلام کرد که از ماه آینده خانومها حق حضور در قهوه خانه ها و چایخانه هایی که قلیان عرضه میکنن ممنوع شده، در غیر اینصورت مسئول یا صاحب مغازه باید جواب بده و جریمه بشه.

 

تفسیر خبر: عجبا، یکی دیگه قلیون میکشه جریمه اش میافته گردن یکی دیگه، همه اینا به کنار ای بابا چرا گیر دادین به خانوما ،سیگار نکش، قلیون نکش، حجابتو رعایت کن، نگاه به مرد برهنه  یا هر چیز دیگه نکن و ... ، چه خبرتونه بابا ول کنین یه نگاه به خودتونم بندازین بد نیست.

خبر دوم:

جمیع مراجع فقیه اعلام کردن(فتوا دادن) اگر زنی در خانه خود چه به موجب ماهواره یا کانالهای ایرانی به کشتی مردان یا مرد برهنه نگاه بیاندازد از آنجایی که سرآغاز فساد است ،حرامه.

 

تفسیر خبر: ای بابا دو روز دیگه بخاطر اینکه این مراجع گران قدر جلو فساد بیشترو بگیرن دست مردارو باز میزارن که اگه دیدن خانومه یکی رو نگاه کرد این عملشون از طرف همسر یا پدر یا... بیجواب نمونه.(دست رو زن بلند میکنین!!!!! )

 

خبر سوم:

خبر سوم اینکه تصمیم گرفته شد در دانشگاه ها از سال تحصیلی جدید تفکیک جنسیت انجام بگیره.

 

تفسیر خبر: چه شود، والله من به شخصه خوشحال میشم ولی ،میخوان به قول خودشون جلو فسادو بگیرن اما دارن با این کاراشون جوونا رو بیشتر تشنه میکنن خیلی ببخشید،خیلی ببخشید که اینو میگم ولی جلو جوونارو تو خیابون ، قهوه خونه، دانشگاه و... بگیرین ، بازم ببخشید ولی اگه کسی بخواد کاری بکنه میکنه .

 

ادامه داره خبرها فرار نکن...

 

 

 


تنهایی

بزرگترین هنر من،قدرت من،ثروت من، خانه من

         تنهایی بود...

اما ... حادثه ای خوشبختی ام را و تنها هنرم و قدرت و ثروتم را برد

خانه امن وآن برج باروی استوار م

چنان درهم ریخت که ،نمیدانی

اکنون، تنهایی نیز از من گریخته

بی سرو سامانم ،آواره، آواره

مرده ای که تحت تعقیب است

وتنها پناهگاهم از میان رفته

تنها، آری تنهایی بود که تا به حال مرا زنده نگه داشته بود

همین بود که مرا از این همه دیگرها و دیگران بیهوده مصون میداشت

هرگاه با دیگران بودم خود را تنها میدیدم

تنها با خودم، تنها نبودم اما...

اما اکنون نمیدانم این خودم کیست؟کدام است؟

هرگاه تنها میشوم،گروهی خود را به من میاویزند که منم من

درچهره هر یک خیره میشوم و خود را نمیشناسم!نمیدانم کدامم!

تاکنون همه رنج تحمل دیگران را داشتم

اکنون تحمل خودم رنج آورتر شده است

میبینی که چگونه از تنهایی نیز محرومم...


کویر(دکتر شریعتی)

می خواهم بگویم هیچ چیزو کس در این دنیا وجود ندارد که دیدنش به باز کردن تمام چشم بیارزد.


خداوند نعمت بزرگی به آدم ها داده است اینست که از شنیدن سکوت عاجز ند و از این روست که همه آسوده و خوش زندگی میکنند.


روحی گفت:میسوزم. گفتند چرا؟ گفت گناهی بزرگ کرده ام و عذاب میکشم. پرسیدند چگونه؟ گفت از عالمی که در آن هستم نمیتوانم باکلماتی از عالم شما آن را بگویم. گفتند با کلمات جهان ما بگو تا اندکی احساس کنیم. گفت "پوست کندن زنده گوسفند".

 

"دکتر شریعتی"


خبرهای بیات شده

 

چندی پیش رسانه های خارجی به بیان برخی حقایق تلخ اما شیرین برای بعضی ها دست زدن این خبر از آنجا نشئت گرفت که عده ای تصمیم گرفتن مجسمه هایی که مربوط به تاریخ ایران میشود از برخی میادین را جمع آوری کنند، آن هم یک شبه و بدون هیچ سرو صدائی.شروع این طرح از میدانی در ساری با نام میدان امام بود که مجسمه 4 سرباز ارابه سوار هخامنشی بوده که شایعاتی بین مردم پراکنده کرد... .

اتفاق دوم در یاسوج اتفاق افتاد برای مجسمه 50 ساله آریوبرزن سردار ایرانی .که برای انجام آن صحبتهایی بین دادگستری یاسوج با یک ارگان نظامی اجتماعی سرو صدا کرد.

حالا، گذشته از این صحبتهای شده و شایعات و واقعیتها برای من سوالی پیش اومده چرا انگشت گذاشتن روی تاریخ ما چرا می خوان  وجود مارو از ما بگیرن چرا دارن همه چیزو طور دیگه ای نشون ما میدن؟خیلی وقته دست کردن تو کتابهای تاریخی ما و دارن به بچه های ما چیزای دیگه میگن حالا دارن نماد ها رو برمیدارن، فردا قراره چه اتفاقی بیافته...!!!؟؟؟



عکس هائی از دوران کهن تا امروز

آریو برزن

 

 

 

 میدان آریو برزن در یاسوج

 


آخرین مطالب ...
» تبلیغ
» ترولهای خنده دار ...
» جوک جدید92
» سبک زندگی/ آنچه یک ازدواج را نحس می کند
» داستانک
» فانتزیای بروبچز 4جوکی
» جوک جدید92
» ترول های جدید....
» بدون شرح...
» پیش بسوی مدرنیته!!!!!؟؟

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com